SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GroupM: spadek nakładów na reklamę w bieżącym i przyszłym roku

W bieżącym roku globalne nakłady na reklamę będą w porównaniu zrokiem ubiegłym niższe o 4,4 procenta i wyniosą 425 miliardówdolarów.

Taką prognozę przedstawiła grupa reklamowa GroupM, według którejjeszcze gorszy będzie rok 2010, w którym światowe wydatki nareklamę spadną o kolejne 6,8 procenta.

W USA wydatki na reklamę mają być w bieżącym roku niższe o 4,3procenta, w rozwijających się krajach Europy o 18,1 procenta, a wEuropie Zachodniej o 6,7 procenta.

Wzrost zanotowany zostanie za to na rynku chińskim, ale tylko napoziomie 3,2 procenta, w porównaniu do 13 procent prognozowanychjeszcze w grudniu minionego roku przez należącą do holdingu WPPGroup agencję.

źródło: Media Buyer Planner

Dołącz do dyskusji: GroupM: spadek nakładów na reklamę w bieżącym i przyszłym roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl