Grupa 4fun Media z 3,7 mln zł kwartalnego zysku. Odbicie w outdoorze i naEkranie.pl

W trzecim kwartale br. Grupa 4fun Media osiągnęła wzrost przychodów z działalności kontynuowanej o 32 proc. do 8,8 mln zł i zysku netto z 409 tys. zł do 3,73 mln zł. Mocno zwiększyły się wpływy z reklamy zewnętrznej i serwisów internetowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grupa 4fun Media z 3,7 mln zł kwartalnego zysku. Odbicie w outdoorze i naEkranie.pl

W minionym kwartale przychody Grupy 4fun Media z reklamy outdoorowej poszły w górę o 27 proc. do 7,55 mln zł, a z serwisów internetowych (głównie naEkranie.pl) zarabiających z reklam - o 116 proc. do 851 tys. zł.

W pierwszych trzech kwartałach br. przychody z działalności kontynuowanej zwiększyły się o 33 proc. do 22,33 mln zł, zysk EBITDA - z 4,84 do 12,97 mln zł, a zysk netto - z 210 tys. zł do 6,67 mln zł.

Przychody pionu outdoorowego wzrosły o 40 proc. do 19,08 mln zł. - Pamiętać jednak należy, iż wysoka dynamika sprzedaży jest też efektem niskiej bazy porównawczej z 2020 roku kiedy to rynek dopiero odrabiał straty po twardym lockdownie jaki zaskoczył reklamodawców pod koniec pierwszego kwartału - zaznaczono w sprawozdaniu Grupy. Należąca do niej spółka Screen Network ma 20 458 ekranów w 384 lokalizacjach.

grafika

Grupa 4fun Media już bez internetu i e-commerce

W połowie ub.r. Grupa 4fun Media zbyła 51 proc. udziałów spółek prowadzących działalność jako agencja reklamowa Bridge2fun, a jesienią ub.r. sprzedała swojemu większościowemu akcjonariuszowi kanały telewizyjne, zbyła też kilka spółek e-commerce’owych.

W konsekwencji przychody Grupy z uwzględnieniem działalności zaniechanej w trzech kwartałach br. zmalały o 37 proc., a tylko w zeszłym kwartale - o 20 proc. Natomiast rentowność także w tych ujęciu mocno wzrosła: w trzech kwartałach zysk EBITDA z 4,32 do 12,97 mln zł, a wynik netto - z 1,23 mln zł straty do 6,67 mln zł zysku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"