Grupa AMP Media wprowadza markę PoProstu.Net

Grupa AMP Media wprowadza na rynek swoją nową markę PoProstu.Net. To jednocześnie dział agencji zajmujący się obsługą klientów w zakresie social media.

km
km
Udostępnij artykuł:

Grupa AMP Media tłumaczy stworzenie działu social media PoProstu.Net dużym i stale rosnącym zainteresowaniem wielu firm obecnością ich marek w mediach społecznościowych typu Facebook, Twitter czy YouTube.

Zadaniem Poprostu.Net jest budowanie i realizacja strategii obecności marek w social media poprzez skuteczną komunikację i działania promocyjne. Na początku dział będzie bazował na doświadczeniu Grupy AMP Media, która prowadziła już takie działania w ramach dotychczasowych struktur dla kilku swoich klientów.

Osobą kierującą działem PoProstu.Net jest Marcin Jurczyński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa