Grupa Amrest wypracowała 481,2 mln zł przychodów w I kw 2010 r., spadek o 7,7 proc.

Operator restauracji Amrest wypracował 481,2 mln zł przychodów w I kw. 2010, o 7,7% mniej niż przed rokiem, poinformowała spółka w komunikacie.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Przychody ze sprzedaży Grupy AmRest osiągnięte w I kwartale roku 2010 wyniosły 481,2 mln zł i spadły o 7,7% w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2009. W I kw. 2009 przychody ze sprzedaży wyniosły 521,7 mln zł" - czytamy w komunikacie.

"Największym czynnikiem wpływającym na wyniki sprzedaży było umocnienie się złotego do walut lokalnych. Sprzedaż Grupy AmRest w walucie lokalnej była bez zmian (0,0%) w porównaniu z rokiem ubiegłym, w porównaniu do -7,7% w złotych. W przypadku Stanów Zjednoczonych, dynamika sprzedaży w USD wynosiła -3,9%, w przeliczeniu na zł było to -19,5%. Dynamika sprzedaży w Europie wynosiła 2,4% w walutach lokalnych i 0,8% w przeliczeniu na zł" - czytamy dalej.

Na kwotę sprzedaży w I kwartale 2010 roku składa się sprzedaż wygenerowana przez restauracje AmRest operujące w Europie (304,4 mln zł) oraz w Stanach Zjednoczonych (176,8 mln zł) - dodano w komunikacie.

Narastająco w I-IV kw. 2009 roku spółka miała 38,39 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 32,37 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 2000,51 mln zł wobec 1409,89 mln zł.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję