Grupa Axa prowadzi rozmowy z Wavemaker dotyczące obsługi mediowej

Firma ubezpieczeniowa Grupa Axa jest w trakcie rozmów z domem mediowym Wavemaker (GroupM/WPP) związanych z obsługą mediową na polskim rynku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa Axa prowadzi rozmowy z Wavemaker dotyczące obsługi mediowej

Kontrakt WPP obejmuje blisko 30 rynków w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i Ameryce Łacińskiej, a jego wartość szacuje się na 161 mln dolarów. Na wszystkich rynkach poza Francją obsługą mediową Axa zajmie się Wavemaker. We Francji zajmować się tym będzie GroupM. Publicis będzie z kolei odpowiadać za budżet mediowy ubezpieczyciela w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Hongkongu.

Aleksandra Leszczyńska, rzeczniczka prasowa Grupy Axa w Polsce w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekazała, że cały czas trwają rozmowy ubezpieczyciela z polskim oddziałem Wavemaker. - Dotyczą mediów offline i faktycznie, są efektem przetargu centrali AXA. Budżetem na media online niezmiennie zarządza Value Media - mówi Aleksandra Leszczyńska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"