Grupa Biuro Podróży Reklamy wydziela spółkę Reach a Blogger, plany na ekspansję zagraniczną

Platforma influencer marketingowa Reach a Blogger została wydzielona jako osobna spółka z grupy Biuro Podróży Reklamy. Właściciele chcą znaleźć inwestora i rozpocząć ekspansję zagraniczną.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa Biuro Podróży Reklamy wydziela spółkę Reach a Blogger, plany na ekspansję zagraniczną
Robert Sosnowski

W grupie Biuro Podróży Reklamy od marca działa spółka celowa Reach a Blogger, która od teraz jest operatorem platformy o tej samej nazwie, łączącej marketerów i blogerów w działaniach marketingowych.

Funkcjonowanie platformy i jej zespół pracowników nie ulegają zmianom.

- Jest to kolejny, naturalny krok w rozwoju projektu. W zeszłym roku platforma Reach a Blogger kolejny rok z rzędu podwoiła przychody, które wyniosły już ponad 720 tys. zł netto. Spodziewamy się, że 2019 r. będzie kolejnym rokiem dynamicznych wzrostów, co oznaczałoby, że przychody w tym roku znacznie przekroczą milion złotych. Uznaliśmy, że przy takiej skali biznesu przyszedł czas, by nasz projekt został wydzielony jako osobna spółka - mówi Robert Sosnowski, CVO Reach a Blogger.

Jak podają szefowie Biura Podróży Reklamy, przez Reach a Blogger zrealizowano już 10 tys. transakcji z influencerami. Na platformie jest zarejestrowanych 20 tys. kont, a odwiedzalność w skali miesiąca wynosi 25 tys.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/biuro-podrozy-reklamy-ujawnilo-cennik-uslug-robert-sosnowski-to-przyciagnie-nowych-klientow ##

Reach a Blogger rusza na podbój zagraniczny

Obecnie trwają prace na kolejną, anglojęzyczną wersją platformy. - Zamierzamy spróbować ekspansji na rynek globalny - komentuje dodaje Robert Sosnowski, dodając: - I to też jeden z czynników decydujących o wydzieleniu Reach a Blogger do osobnej spółki. Obecnie zastanawiamy się czy tę ekspansję przeprowadzić organicznie, wyłącznie na własny koszt i ryzyko, czy pozyskać wsparcie finansowe, by działać szybciej i intensywniej. To jest jeszcze kwestia otwarta, ale oczywiście jesteśmy otwarci na rozmowy ze wszelkimi partnerami zainteresowanymi zainwestowaniem w platformę.

Przychody platformy Reach a Blogger, osiągnęły na koniec 2018 r.  720 tys. zł netto, wobec 369 tys. zł netto w roku 2017.

W gronie aktywnych klientów platformy w 2018 r. znaleźli się m.in. Allegro, Zalando czy ESKK, jak również domy mediowe i agencje reklamowe takie jak m.in. Starcom, Zenith Optimedia, Quantify, OX Media, Green Parrot.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu