SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa BPS z zieloną kampanią „Eko? Logiczne, że się opłaca!"

„Eko? Logiczne, że się opłaca!” to hasło nowej kampanii Banków Spółdzielczych z Grupy BPS promujące głównie kredyt gotówkowy na cele ekologiczne.

Bohaterami kampanii „Eko? Logiczne, że się opłaca!”  są Karol – „ogarnięty, rozgarnięty”, Staszek – autorytet, „wujek dobra rada” i Kasia, która „żadnych pytań się nie boi”. W serii filmików  rozmawiają o wyzwaniach, przed którymi stają osoby chcące żyć oszczędniej i bardziej ekologicznie.

W ramach kampanii prowadzony jest też konkurs dla klientów z nagrodami finansowymi i rzeczowymi.

Kampania display i video jest realizowana w serwisach VOD, w social mediach i na portalach internetowych. Dodatkowo prowadzone są działania content marketingowe w wybranych portalach informacyjnych z grupy Polska Press. Artykuły edukacyjne dotyczące tematów ekologicznych kierują czytelników do oferty kredytowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Grupa BPS z zieloną kampanią „Eko? Logiczne, że się opłaca!"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl