SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Havas w ramach strategii Havas Village integruje kompetencje poszczególnych agencji

Grupa Havas w ramach strategii Havas Village integruje kompetencje poszczególnych zespołów kreatywnych i mediowych w ramach grupy. Z procesem tym związana jest też zmiana siedziby firmy - teraz zespoły mediowe Havas Media Group i kreatywne Havas Creative Group pracują w jednym biurowcu.

Article

Globalna strategia Havas Village zakłada ścisłą współpracę między zespołami kreatywnymi i mediowymi Havas. Z procesem tym związana jest też zmiana siedziby firmy - teraz zespoły mediowe Havas Media Group i kreatywne Havas Creative Group pracują w jednym biurowcu.

Koncept Havas Village jest również częścią nowej strategii pozycjonowania Grupy Havas - Make a meaningful difference to brands, business and people.

- Przeprowadzka do wspólnego biura to zwieńczenie kolejnego etapu naszej integracji w ramach koncepcji Havas Village. Jesteśmy częścią grupy Vivendi, regularnie spotykamy się, wymieniamy wiedzą i szukamy wspólnych projektów wykorzystujących w pełni nasze kompetencje. Siedząc pod jednym dachem, zespołom mediowym i kreatywnym, łatwiej szukać synergii komunikacyjnej i budować kompleksową ofertę dla klientów. Wraz z tą zmianą otwieramy nowy rozdział Havas na polskim rynku i wkraczamy na rynek z zupełnie nowym potencjałem - powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Zgodnie z zaplanowanymi działaniami, część mediowa (Havas Media Group) i kreatywna (Havas Creative Group) od początku maja pracują razem w nowym biurowcu Moje Miejsce na Dolnym Mokotowie, przy ul. Józefa Piusa Dziekońskiego 1 w Warszawie,  wybudowanym przez Echo Investment. Jest to ponad 300 osób.

W ostatnich tygodniach wprowadzono też zmiany strukturalne. Spółki wchodzące w skład Grupy Havas (Havas Media, Arena Media Communications, FullSix Media, Socialyse, Havas Warsaw, Havas Engage Warsaw oraz Havas PR Warsaw) pozostają niezależne prawnie oraz organizacyjnie.

Natomiast Socialyse, będące dotąd w strukturze Havas Media Group, zostanie wspólną jednostką biznesową obu dywizji Havas, wyspecjalizowaną w tworzeniu komunikacji social i content marketingowej. Na czele jednostki, która od teraz korzysta ze wszystkich zasobów Village, takich jak badania, kreacja czy analityka, pozostaje Mateusz Walkowiak jako head of Socialyse.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Havas w ramach strategii Havas Village integruje kompetencje poszczególnych agencji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
afff
Zdjęciówa starej siedziby....
0 1
odpowiedź