SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Lotos wybiera Apellę do obsługi PR

Grupa Lotos rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę public relations. Do współpracy wybrano trójmiejską agencję marketingową Apella.

Article

Współpraca zakłada wsparcie w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Do jej szczegółowych zadań należeć będzie m.in. budowanie i podtrzymywanie relacji z mediami, przygotowywanie komunikatów prasowych, a także materiałów specjalistycznych.

Apella zapewni ponadto wsparcie w organizacji briefingów i konferencji prasowych. Dodatkowo agencja będzie wspierać Lotos w działaniach z zakresu PR produktowo-usługowego oraz w komunikacji kryzysowej.

Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Grupy Lotos, przetarg był kilkuetapowy i miał charakter otwarty. Do pierwszego etapu zgłosiło się dziesięć agencji, w finale znalazło się ich pięć.

- O wyborze Apelli S.A. zadecydowały obiektywne kryteria przetargowe - doświadczenie, przedstawione referencje, ocena realizacji zawartych w briefie zadań oraz zaproponowane warunki cenowe - czytamy w komunikacie prasowym.

Umowę z agencją Apella podpisano w lipcu na rok z możliwością przedłużenia na kolejne 12 miesięcy.

Do końca 2018 roku obsługą PR Grupy Lotos zajmowała się agencja On Board Think Kong.

Agencja marketingowa Apella miała w ub.r. przychody w wysokości 31,67 mln zł wobec 47,76 mln zł rok wcześniej. Zysk spółki spadł w tym okresie z 1,47 mln zł do 562,9 tys. zł. W portfolio klientów agencja ma takie firmy i marki jak Kasy Stefczyka (Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe im. Franciszka Stefczyka), Pfizer Polska, Polskim Górnictwem Naftowym i Gazownictwem, Totalizatorem Sportowym, PKN Orlen.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Lotos wybiera Apellę do obsługi PR

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M
Dzięki za poprawę humoru w ten dość nużący, gorący dzień!
5 0
odpowiedź
User
Majek
W RAMACH WALKI Z UKŁADEM - ZRÓBMY UKŁADZIK:
Prezesem zarządu spółki Fratria (medialna spółka producencka działająca w obszarach internetowym, prasowym i wydawniczym; wydawca tygodników „Sieci”) jest Romuald Orzeł. Członkami rady nadzorczej są Zuzanna Kosecka i Jan Karnowski. Romuald Orzeł, Zuzanna Kosecka i Magdalena Cybula stanowią trzyosobowy zarząd głównego udziałowca Fratrii, spółki Apella SA (wcześniej Media SKOK Sp. z o.o.) założonej przez SKOK Holding z siedzibą w Luksemburgu.
10 3
odpowiedź
User
rozbawiony
Apella to top krajowego PR-u.
4 2
odpowiedź
User
Nati
Niezłe jaja.
4 0
odpowiedź
User
Przetargi i Skargi
To jest ten przetarg, do którego zaproszono 3/4 agencji z całej Polski i po kilku dniach od wysłania zapytań, czasowo go "anulowano"? :D
3 0
odpowiedź