Grupa Magellan z nową identyfikacją wizualną

Grupa Magellan, działająca na rynku usług finansowych sektora medycznego, odświeżyła wizerunek spółek działających w ramach struktury. Nad nową koncepcją pracowały agencje Fresh Brand Design i eFresh.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowa komunikacja marki Magellan opiera się na pozytywnych emocjach związanych z wodą. Jest ona elementem łączącym komunikację wszystkich spółek i submarek w Grupie Magellan. Obrazy budowane są poprzez połączenie wody z przedmiotem lub rośliną. Dla każdej z grup klientów opracowany został odrębny, dedykowany motyw graficzny, który wzmocniony przekazem słownym, wyjaśnia sens konkretnej oferty.

Związek marek z Grupą Magellan został zaznaczony także na poziomie logo. Wszystkie logotypy zostały dostosowane do znaku spółki-matki, zmienione zostało logo spółki MedFinance.

Zgodnie z nową koncepcją zaprojektowane zostały również nowe strony internetowe. W ramach prac powstały projekty funkcjonalne oraz graficzne serwisu relacji inwestorskich (www.magellansa.pl) oraz serwisu prezentującego produkty Magellana (www.magellan.pl).

grafika

W pracy nad nową identyfikacją wizualną marek z Grupy Magellan pomagały agencje Fresh Brand Design i eFresh.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe