Grupa Maspex sprzedaje swoje produkty na Allegro

Maspex uruchomił Strefę Partnera na Allegro. Na platformie można już kupić około 250 produktów, m.in. marek Tymbark, Lubella, Krakus, DrWitt czy Ekland. Stopniowo asortyment ma być poszerzany.

bcz
bcz
Udostępnij artykuł:
Grupa Maspex sprzedaje swoje produkty na Allegro
Fot. materiały prasowe

W czasie pandemii koronawirusa coraz więcej konsumentów robi zakupy spożywcze online. To spowodowało, że Grupa Maspex zainteresowała się sprzedażą internetową i uruchomiła Strefę Partnera Maspex na Allegro. To strefa, w której marki prezentują swoje produkty w siedmiu kategoriach.

Jak podaje Maspex, na początek na Allegro dostępnych jest około 250 produktów marek Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, DrWitt, Tiger, DecoMorreno, Puchatek, Cremona i Ekland. Oferta ma być jednak systematycznie poszerzana i docelowo znajdą się w niej wszystkie produkty koncernu dostępne na polskim rynku.

grafika

Grupa Maspex to polski koncern spożywczy z siedzibą w Wadowicach, jeden z największych producentów żywności w Europie Środkowo-Wschodniej i w Polsce. Przedsiębiorstwo ma w swoim portfolio takie marki, jak Kubuś, Tymbark, Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin, Puchatek, Tiger Energy Drink, Malma, Ekland, DecoMorreno, Cremona, La Festa i Plusssz. Ma też wyłączną licencję na produkcję i dystrybucję napojów herbacianych Nestea w większości rynków środkowoeuropejskich.

Firma ma 15 zakładów w Polsce i za granicą. W 2019 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży firmy Maspex osiągnęły poziom 5,08 mld zł.

bcz
Autor artykułu:
bcz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator