Grupa Morele ujednolica szyld wszystkich swoich sklepów

Grupa Morele, będąca właścicielem 9 sklepów internetowych z kategorii elektronika użytkowa, kosmetyki, zabawki, odzież czy wyposażenie wnętrz, podjęła decyzję o ich całkowitej integracji pod jedną witryną.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa Morele ujednolica szyld wszystkich swoich sklepów

Integracja wszystkich sklepów internetowych należących do Grupy Morele zakłada, że ich cały asortyment zostanie przeniesiony na platformę morele.net.

- Połączenie naszych specjalistycznych sklepów to realizacja długofalowego planu spółki. Naszą misją jest ułatwienie zakupów online. Zależy nam m.in. na tym, aby Klienci mogli w jednym miejscu robić zakupy w różnych kategoriach, stąd też decyzja o integracji. Cały czas pracujemy nad tym, aby Morele zawsze były sklepem, w którym sami chcielibyśmy kupować - mówi Michał Pawlik, CEO Morele.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-socha-social-media-manager-morele ##

Integracja sklepów Morele - zmiany dla klientów

Grupa Morele zadbała o to, aby klienci należących do niej sklepów mogli logować się na platformę morele.net bez konieczności zakładania nowego konta. Wystarczy, że wykorzystają do tego celu e-mail i hasło, które wcześniej używali do logowania się w danym sklepie.

Po zalogowaniu, podobnie jak wcześniej, będą mogli m.in. składać reklamacje i zwroty oraz sprawdzać historię zamówień. Udogodnieniem będzie dostęp do szerokiej oferty produktowej w różnych kategoriach, co daje możliwość zrobienia wszystkich zakupów  w jednym miejscu.

Do tej pory marka zintegrowała już ze swoją platformą sprzedażową 7 z 8 sklepów - hulahop.pl, amfora.pl, budujesz.pl, meblujesz.pl, ubieramy.pl, digitalo.pl oraz motoria.pl. Pozostaje jeszcze ostatni sklep-presto.pl, którego przeniesienie też jest planowane.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?
Materiał reklamowy

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii