SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa o2 zamyka Lajk.tv i stawia na relaunch Syrenki.tv

Z końcem kwietnia w serwisie wideo Lajk.tv (Grupa o2) przestały się ukazywać nowe materiały. - Witryna osiągała rozsądne zasięgi, ale uznaliśmy, że lepiej skoncentrować na projekcie Syrenki.tv, który będzie kontynuowany pod nową marką - mówi Michał Brański.

Michał Brański

Michał Brański

Lajk.tv został uruchomiony przez Grupę o2 we wrześniu ub.r. W serwisie publikowane były kilkuminutowe materiały, w których prowadzący tematy dotyczące m.in. rozrywki, biznesu, nowych technologii oraz ciekawostek z internetu. Treści były podzielone na kilka formatów, m.in. Pejcz.tv, Teen Life, Demoty.tv, Daily WTF, YouTube Polska, YouTube Świat, Kinol czy Celebryje.

Pod koniec kwietnia na Lajk.tv zamieszczono ostatnie jak na razie materiały. Wcześniej konto serwisu (na które wrzucano niektóre filmiki) zostało usunięte z YouTube’a z powodu - jak czytamy w komunikacie -  „wielokrotnych lub poważnych naruszeń warunków korzystania z usługi”. Prawdopodobnie chodzi o fragmenty różnych filmików i programów, które dodawano w materiałach na Lajk.tv.

W marcu br. Lajk.tv odwiedziło 141 tys. użytkowników, którzy wykonali 419 tys. odsłon, a każdy spędził na stronie średnio 4,5 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegóły). Serwis informuje, że zamieszczone na nim materiały były odtwarzane łącznie 2,4 mln razy.

Michał Brański, członek zarządu Grupy o2, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla, że o zamknięciu Lajk.tv nie przesądziła dość niska odwiedzalność serwisu ani kłopoty z funkcjonowaniem na YouTubie. - Serwis osiągał rozsądne zasięgi, ale uznaliśmy, że lepiej skoncentrować środki i wysiłki ekipy przy projekcie Syrenki.tv, który jest rynkowo bardziej pragmatyczny - mówi Brański.

Syrenki.tv to jeden z formatów Lajk.tv, skierowany do dziewczyn i poświęcony tematom takim jak moda, uroda i zdrowe odżywianie. Pod koniec ub.r. został przeniesiony na osobny serwis, który w marcu br. miał 27 tys. użytkowników i 300 tys. odsłon, a w lutym - 99 tys. użytkowników i 273 tys. odsłon. - Za około półtora miesiąca serwis przejdzie relaunch i zacznie funkcjonować pod nową marką - zapowiada Michał Brański.

W ostatnim czasie Grupa o2 zmieniła stronę główną o2.pl (więcej na ten temat) oraz odświeżyła serwisy Kuchnia.o2.pl i Wrzuta.pl (więcej o tym). Firma finalizuje dwie inwestycje i jest zainteresowana przejęciem Wirtualnej Polski (przeczytaj szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa o2 zamyka Lajk.tv i stawia na relaunch Syrenki.tv

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
norbert
oni raz w tygodniu cos zamykaja i na cos nowego stawiaja. oczywiscie zawsze maja satysfakcjonujace wyniki.
odpowiedź
User
orange
mają mnóstwo marnych serwisów, z których sukcesem jest chyba tylko pudelek. czy grupa, która ciągel coś otwiera i zamyka to fajne miejsce pracy? chyba tylko dla 2-3 osób, które są założycielami grupy o2. Reszta to wytwórcy, którzy jednego dnia mają po co przyjść do pracy, a drugiego już nie. Współczuciedla wp.pl jeśli zostanie przez nich kupiona.
odpowiedź
User
anioł
I pomyśleć, że w ub. roku Brański mówił o milionach RU w lajk.tv. No cóż - rzeczywistość okazała się inna od bałwochwalczych założeń. Nie da się zbudować popularności na kradzionych treściach. Internauci zaczynają odwracać się od kserowanego shitu.
odpowiedź
User
pavv
Typowe korporacyjne gadanie osób z ograniczonym dopływem tlenu do mózgu poprzez zaciśnięty zwis męski.
odpowiedź
User
cecylia
Żenada. Te całe o2 to cyrk!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedź