SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Onet i RASP ze wspólnym działem marketingu, na czele Piotr Bubak

Grupa Onet i Ringier Axel Springer Polska (obie firmy należą do Ringier Axel Springer Media) uruchomiły wspólny dział marketingu. Jako chief marketing officer będzie nim kierować Piotr Bubak, a jednym z dwóch głównych departamentów będzie zarządzać Joanna Kloskowska.

Piotr Bubak Article

- Stworzenie ujednoliconej organizacji marketingowej pozwoli na jeszcze większą integrację działań grupowych zwiększając tym samym konkurencyjność naszej oferty rynkowej. Nowa struktura marketingowa zagwarantuje również holistyczne podejście do sprzedaży produktów drukowanych i cyfrowych, co przełoży się na przyspieszenie procesu digitalizacji naszych przedsiębiorstw - przekonuje Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media.

Wspólny dział marketingu Grupy Onet-RASP składa się z dwóch głównych departamentów: portfolio marketing i marketing services. Tym drugim, jako marketing services director, będzie kierować Joanna Kloskowska. Poprzednio przez półtora roku była dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska (więcej na ten temat), a wcześniej pracowała m.in. w Grupie ITI, Kompanii Piwowarskiej i Telekomunikacji Polskiej.

Całym działem będzie natomiast zarządzał Piotr Bubak, który objął funkcję chief marketing officera Grupy Onet-RASP. Przez ostatnie pół roku był dyrektorem marketingu Grupy Onet (więcej o tym), a przedtem przez trzy lata był w niej szefem działu mobilnego. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował w Nokia Poland, przez ostatnie cztery lata jako dyrektor marketingu i PR.

Wspólny dział marketingu to kolejny etap zacieśnienia współpracy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. Od początku ub.r. działa Media Impact Polska, wspólne biuro sprzedaży oferty reklamowej obu wydawców (więcej o jego starcie), a w połowie ub.r. utworzono wspólne kierownictwo spółek (więcej o tym). Ostatnio mianowani menedżerowie obejmują swoimi kompetencjami odpowiednie zasoby całej Grupy Onet-RASP: Monika Lech jako digital publishing director (więcej o niej) oraz nowi dyrektorzy zarządzający segmentów tematycznych: Paweł Jordan - motoryzacji, Paweł Paczuski - nowych technologii i Marcin Mroczko - podróży (więcej o nich).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Onet i RASP ze wspólnym działem marketingu, na czele Piotr Bubak

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Głos rozsądku
kolega Piotr przez 10 miesięcy nic konkretnego nie zrobił... tylko ciągłe roszady personalne dają wrażenie że coś sie dzieje, szkoda Onetu, szkoda potencjału i ludzi !
23 9
odpowiedź
User
olo
A kiedy podziękujecie za pracę przesympatycznej i lubianej przez wszystkich M.A?
15 10
odpowiedź
User
Z dawnych czasow
Hoho, pan Dyzma nadal nad woda. Ciekawe ile potrzeba Onetowi, ze ma do czynienia z gościem, który literalnie nie ma na swoim koncie nic. Potrafi jedynie podpisać sie bez najmniejszych skrupułów pod tym, co zrobił ktoś inny.
26 9
odpowiedź
User
Dziadek Mieczysław
Ho ho ho, cóż za korpo-słownik: "holistyczny", czyżby zmierzali ku kosmosowi? Zaraz ogłoszą program wojen gwiezdnych? :-)
Nikt kto pracował w tej firmie kiedyś nie powinien czuć do niej sentymentu, inna galaktyka?
20 8
odpowiedź
User
Prasoznawca
Widać, że panowie JD i RK nie mają kompletnie żadnego pomysłu na tą firmę, tak jak fachowce ze Szwajcarii. Wywalcie wszystkich, co coś wiedzą i przenieście sprzedaż do Biedronki. Będę znacznie mniejsze koszty i pozbędziecie się problemu zarządzania czymkolwiek.
15 8
odpowiedź