Grupa Polsat po siatkarskim mundialu „na dużym plusie"

Mistrzostwa Świata w siatkówce mężczyzn, pokazywane w płatnych kanałach, okazały się dla Telewizji Polsat sukcesem.  - Grupa wyszła na duży plus - powiedział Tomasz Szeląg, członek zarządu Cyfrowego Polsatu ds. finansowych.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Szeląg podkreślił na konferencji, że mundial miał pozytywny wpływ na zysk EBITDA Telewizji Polsat. Pokazywała ona wszystkie 103 mecze na czterech kanałach Polsat Volleyball, dostępnych za dodatkową opłatą u operatorów kablowych i satelitarnych. Polsat pobierał 75 zł od klienta, a ”Gazeta Wyborcza”, powołując się na nieoficjalne informacja napisała, że dostęp do czterech stacji wykupić miało 440 tys. abonentów.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, emitujący najważniejsze spotkania kanał Polsat Volleyball 1 był we wrześniu drugim najpopularniejszym kanałem tematycznym w Polsce w grupie 16-49. Jego udział w rynku wyniósł 1,79 proc. (więcej na ten temat).

Platforma Cyfrowy Polsat zakupiła prawa do pokazywania mundialu, podobnie jak inni operatorzy. Zdecydowała się jednak udostępnić mecze Mistrzostw wszystkim abonentom za darmo.

- W krótkim okresie pojawił się niewielki koszt Cyfrowego Polsatu z tym związany. Jednak pozyskaliśmy nowych klientów, którzy podpisali umowy na 24 miesięcy, zmniejszył się churn. Uwzględniając to całościowo jako Grupa Polsat wyszliśmy na duży plus - podsumowuje Tomasz Szeląg.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję