Grupa TP ma 417 tys. abonentów telewizji i ponad 2,5 mln internautów

Z usług telewizyjnych Grupy TP korzystało na koniec marca dokładnie 417 tys. Polaków. Natomiast dostęp do internetu oferowany przez tę firmę miało ponad 3 mln osób.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z usług telewizyjnych Grupy TP korzysta obecnie ponad dwa razy więcej osób niż rok temu. Na koniec marca bieżącego roku firma miała 417 tys. klientów tej oferty (w tym samym okresie ubiegłego roku było ich 198 tys.). Z tego z telewizji internetowej (IPTV) korzystało 111 tys. abonentów (rok temu 86 tys.), a z platformy satelitarnej 306 tys. użytkowników (rok temu 112 tys.).

Z telewizji Grupy TP korzysta 18,4 proc. abonentów internetu stacjonarnego dostarczanego przez firmę, których ogółem było na koniec minionego kwartału 2,68 mln. Oznacza to wzrost o 6,2 proc. w ciągu roku. Na usługach internetowych Grupa TP zarobiła od stycznia do marca bieżącego roku 392 mln zł, czyli o 0,3 proc. więcej niż w tym samym okresie 2009 roku. Wskaźnik ARPU – oznaczający średnie przychody na jednego abonenta – wyniósł dla indywidualnych abonentów 57,7 zł.

Dodatkowo 400 tys. osób – o 8,7 proc. więcej niż rok wcześniej – korzystało na koniec marca z mobilnego dostępu o internetu oferowanego przez Grupę TP.

Komentarze (4)
Konrad
10 lat temu

Bardzo dobre podsumowanie

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo

Zmiana w popularnych chipsach. Oto nowe logo