SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Wirtualna Polska zmieniła ofertę reklamową

Grupa Wirtualna Polska wprowadziła wspólną ofertę reklamową obejmującą serwisy dotychczasowej Wirtualnej Polski i Grupy O2. Jednocześnie w biurze reklamy firmy powołano nowe teamy sprzedażowe.

W-11, fot. TVN Article

W obowiązującej od początku maja nowej ofercie reklamowej Grupy WP pojawiły się m.in. pakiety Multiscreen: www+Mobile, mailing unikalny, dniówki tematyczne oraz formaty na stronie głównej WP.pl dla marek regionalnych. Firma podkreśla, że zmalały ceny pakietów odsłonowych targetowanych behawioralnie na profilach premium oraz wprowadzono nowe rabaty, m.in. na emisje dniówek w weekendy.

Od maja wspólne biuro reklamy Grupy WP, które uruchomiono zaraz po sfinalizowaniu w połowie lutego br. fuzji Wirtualnej Polski i Grupy O2 (przeczytaj o  tym więcej), zajmuje się zarówno sprzedażą reklam, jak i obsługą handlową. Obecnie udostępniono klientom wspólne systemy i narzędzia sprzedaży oraz powołano nowe teamy sprzedażowe, m.in. w dziale agencyjnym oraz klientów kluczowych.

- Mamy wspólny ad server, system rezerwacji, zleceń oraz statystyk kampanii. Klienci mają do dyspozycji jeden cennik i formularz zamówienia kampanii - opisuje Filip Hołowczyc, dyrektor departamentu klientów kluczowych. - Zadbaliśmy o spójną politykę cenową Grupy. Ujednoliciliśmy stawki CPM i dopłaty, zasady emisji kampanii, nazwy produktów oraz formatów reklamowych. Wprowadziliśmy też nowe rozwiązania reklamowe - dodaje.

W lutym br. serwisy Wirtualnej Polski zanotowały 12,96 mln użytkowników i 2,3 mld odsłon, a strony Grupy O2 - 8,71 mln użytkowników i 813,5 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Wirtualna Polska zmieniła ofertę reklamową

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nickt
"zajmuje się zarówno sprzedażą reklam, jak i obsługą handlową...." - wow, no to nowość na rynku i sprzedaż i handel.... :)
11 8
odpowiedź
User
zgredek
Czy mailingi do obu platform pocztowych też są obsługiwane przez jeden system ? Jeśli tak to super. Czemuż tych świetnych newsów nie ogłasza światu Joasia Pawlak - czyżby jakieś roszady się szykowały u lidera ?
11 8
odpowiedź
User
fg
czyli tak - w WP znowu zwolnienia były i już. Tak to Brański zakopuje WP
9 8
odpowiedź
User
Smutna prawda
Niestety - WP rozsyła setki e-maili robiąc śmietnik na poczcie elektronicznej. Mimo że nigdy nie wyrażałem zgody na otrzymywanie reklam nie wiem skąd mają mój e-mail - mnie dręczą. Masa próśb o wykasowanie z bazy danych nic nie dała. Wysyłają mi SPAM dalej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - wysyłanie niezamówionej informacji handlowej jest wykroczeniem, karanym grzywną. Także wszystkich zachęcam o ubieganie się o odszkodowania i zgłaszania tej sprawy do UOKIK.
8 8
odpowiedź