SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grycanki popularniejsze w mediach od marki Grycan

Grycanki przyciągają uwagę mediów ponad czterokrotnie częściej niż marka Grycan – wynika z raportu przygotowanego przez Press-Service Monitoring Mediów.

Grycanki popularniejsze w mediach od marki Grycan

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku w prasie, internecie, radiu i telewizji opublikowano ponad tysiąc materiałów na temat Marty Grycan i jej trzech córek.

Najbardziej interesująca dla mediów była synowa Zbigniewa Grycana, którą wymieniono w 859 informacjach. Medialność jej córek okazała się proporcjonalna do ich wieku – najwięcej mówiło się o najstarszej, Wiktorii (317 publikacji), nieco mniej o Weronice (230), a najmłodsza Gabriela pojawiła się 84 materiałach.

W tym samym czasie marka lodów Grycan wygenerowała czterokrotnie mniej doniesień medialnych (264 informacje). Publikacje na temat Grycanek górowały również blisko dwudziestokrotnie wyższym wskaźnikiem dotarcia informacji do odbiorców. Najważniejszym wydarzeniem w ich celebryckiej karierze w analizowanym okresie było pojawienie się w programie Kuby Wojewódzkiego. Fakt ten tylko jednego dnia spowodował odzew na poziomie ponad 60 publikacji – dwukrotnie wyższy niż obchody 50-lecia działalności biznesowej Zbigniewa Grycana.

Zarówno Grycanki, jak i marka Grycan przeważającą część przekazu zawdzięczają mediom ogólnopolskim.

Biorąc pod uwagę profil odbiorcy tytułów, okazuje się, że Grycanki opisywane są w większości przez prasę bulwarową (57%). Marka Grycan obecna była przede wszystkim w tytułach popularnych, w bulwarowych pojawiła się tylko trzykrotnie. W obu przypadkach większość tytułów miała znaczenie opiniotwórcze, w przypadku Grycanek wyraźnie zaznacza się również grupa publikacji w prasie rozrywkowej (39%).



 

Znaczny udział w przekazie mediów ogólnopolskich, obecność na antenie głównych stacji telewizyjnych i radiowych, a także na pierwszych stronach gazet (12 okładek) zaowocowały w przypadku Grycanek ekwiwalentem reklamowym publikacji na poziomie ponad 12 milionów złotych. Wynik ten jest o 87% wyższy od wartości opublikowanych w tym samym czasie materiałów na temat marki Grycan.

Artykuły poddane analizie pochodzą z monitoringu ponad 1100 tytułów prasowych, 2000 portali internetowych oraz najważniejszych stacji telewizyjnych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grycanki popularniejsze w mediach od marki Grycan

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ala
MOże i one są komentowane w necie, ale zawsze negatywnie, natomiast lody pozytywie przeważnie, bo to nnasze najlepsze :P
8 8
odpowiedź
User
Andziaaaaa
Nie rozumiem ludzi ... Grycanki same mówią ze nie maja nic wspólnego z firmą Grycan - lody od pokoleń. Szczerze przyznają ze chca być na 'salonach' i ze chcą udzielać się w temacie mody itd. Gratul;acje za szczerość, bo 99% ludzi chce tego samego ale obl udnie mówi ze nie nigdy ze to nei po to robią takie a nie inne rzeczy. Niech kazdy robi co chce. A pozytywnym aspektem tego jest to ze pokazuje sie w mediach wreszice Kobiety a nie wieszaki na ubrania !!
8 8
odpowiedź