SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GSK szuka agencji do globalnej obsługi kreatywnej

Koncern farmaceutyczny GSK, właściciel takich marek, jak Cholinex, Fenistil, Orofar, Otrivin rozpoczął globalny przetarg na obsługę kreatywną swojego biznesu farmaceutycznego. Jego budżet szacowany jest na 30 mln dolarów.

fot. gsk Article

Z informacji zagranicznych serwisów wynika, że przetarg dotyczy kategorii Rx, czyli leków na receptę. Chodzi przede wszystkim o szczepionki oraz produkty z kategorii preparatów oddechowych – obie stanowią łącznie dwie trzecie całego biznesu GSK.

Główną agencją obsługującą dotychczas reklamowo tę kategorię w GSK była agencja McCann Health.

Jesienią ub.r. GSK rozstrzygając przetarg powierzyło szacowany na 1,7 mld dolarów budżet mediowy spółce Publicis Media. Oznaczało to zakończenie współpracy z siecią MediaCom (GroupM/WPP) oraz PHD, także w Polsce.

 

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: GSK szuka agencji do globalnej obsługi kreatywnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl