GTV klientem On Board Think Kong

Agencja On Board Think Kong (OBTK) wspiera firmę GTV w szeroko zakrojonej kampanii konsolidacyjnej, której celem jest ujednolicenie wizerunku marki i integracja wszystkich dotychczasowych brandów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
GTV klientem On Board Think Kong

W ramach kampanii marka GTV integruje swoje oferty z trzech obszarów: GTV Furniture Accessories, GTV Decor, GTV Lighting i GTV Sliding Doors tworząc spójną, kompleksową ofertę produktów z zakresu akcesoriów meblowych, produktów dekoracyjnych i oświetlenia.

Kampania obejmuje odświeżenie wizerunku marki, na co składały się konsolidacja nowego logo, konsolidacja profili social mediowych, utworzenie nowej strony internetowej oraz nowe treści wizualne. Elementem kampanii było również stworzenie nowego drzewa produktowego, dzięki czemu cały asortyment marki GTV jest łatwiej dostępny.

W ramach współpracy z GTV, agencja OBTK zajmuje się komunikacją w Polsce, Ukrainie i Białorusi koordynując działania na platformach Facebook, Instagram oraz Linkedin. Zajmuje się też prowadzeniem kampanii zasięgowej na YouTube i na platformie Meta w oparciu o spoty przygotowane przez krakowską agencją IMAGEPRO. Kreacje wideo prezentują gamę produktów GTV po konsolidacji, pokazując jak łączą nowoczesność z funkcjonalnością odpowiadając na potrzeby projektantów i użytkowników końcowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami