SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Gucci jak z obrazka - marka niezwykłymi zdjęciami promuje biżuterię

Nowa kampania kolekcji biżuterii Gucci Le Marché des Merveilles inspirowana jest motywami renesansowymi. Zdjęcia wyglądają jak prace flamandzkich mistrzów malarstwa.

Article

W ramach kampanii promocyjnej Le Marché des Merveilles dom mody Gucci postawił na oryginalny koncept. Cykl zdjęć przypomina obrazy flamandzkich malarzy z okresu renesansu. Światło wykorzystane w portretach odtwarza techniki mistrzów pędzla - ciemniejsze ramy, skupienie na fakturze i wydobyciu koloru. Zdjęcia są dzięki temu niemal jak wyjęte z muzeum.

Na portretach możemy oglądać modelki w kolczykach, bogato zdobionych naszyjnikach, bransoletach i pierścionkach. Ich ceny wynoszą nawet kilka tysięcy euro.

Zdjęcia wykonała Julia Hetta, specjalizująca się w portretach.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gucci jak z obrazka - marka niezwykłymi zdjęciami promuje biżuterię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl