SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Gucci promuje szminkę zdjęciami niedoskonałego zgryzu Dani Miller

Gucci promuje linię szminek Rouge à Lèvres zdjęciami odbiegającymi od standardów wyznaczanych w poprzednich kampaniach. Produkty reklamuje zdjęcie skrzywionego uzębienia wokalistki punkowej Dani Miller.

Article

Gucci wprowadza na rynek linię szminek Rouge à Lèvres przygotowaną przez Alessandra Michele’a. Produkty będą dostępne w 36 odcieniach, w wykończeniach matowych, satynowych i jako bezbarwny balsam.

Szminki promowane są m.in. w social mediach marki, na Facebooku i Instagramie. Na fotografiach widzimy m.in. zdjęcie punkowej artystki Dani Miller, której zgryz odbiega od doskonałości, którą cechowały wcześniejsze kampanie produktowe Gucci. Wielu odbiorców pochwaliło markę za to, że zdecydowała się postawić na naturalniejsze zdjęcia, z widocznymi niedoskonałościami. Obok zdjęcia widnieje hasło "For the bold, the bright and the beautiful".

W kampanii biorą także udział modelki Mae Lapres, Achok Majak i Ellia Sophia Coggins.Szminki trafią na rynek pod koniec maja, będą kosztować 38 dolarów.

Niedoskonałość przekuć w atut

- Moda, przyjmując rolę dyktatora tego co piękne i pożądane, od dawna walczy ze społecznymi stygmatami, zatrudniając chociażby albinoski, czy modelki z przebarwieniami skórnymi. Podobnie tutaj Dani Miller mówi, że po latach kompleksów swoje niedoskonałości przekuła w największe atuty - i o tym jest ta narracja - uważa Mateusz Garbarczyk, strateg Value Media.

Zdaniem eksperta poproszonego przez portal Wirtualnemedia.pl o opinię, marce może także zależeć na dodatkowym rozgłosie z powodu takiej niestandardowej kampanii.

-  Z drugiej strony kontrowersja jest wpisana w Gucci - widząc reklamę z piękną modelką w pięknej kreacji, w głowie często z automatu leci do katalogu "moda" i skanujemy feed dalej. Ale gdy czujemy dysonans, coś rozprasza i nie pasuje - siłą rzeczy poświęcamy temu uwagę - dodaje Mateusz Grabarczyk.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gucci promuje szminkę zdjęciami niedoskonałego zgryzu Dani Miller

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
myśl
kiedyś sprzedawali nam marzenia, teraz emanują turpizmem
13 3
odpowiedź
User
Waidmanns
A mnie sie bardzo podoba.Fajnie,ze Dani Miller wziela udzial w tej kampanii.
10 7
odpowiedź
User
przegięcie
to się nazywa antyreklama. Czym innym jest naturalność a czym innym defekt wizualny. strzał w stopę niestety :(
9 10
odpowiedź
User
xxx
O żesz ty! To już gruba przegina. To już wolę reklamy płynów na leczenie nie wiadomo czego w radiu.
5 4
odpowiedź
User
Jack
Obrzydliwe zdjęcie. Nurty antyestetyczne co rusz się pojawiają i zawsze potrzeba co najmniej kilkunastu lat, żeby świat uświadomił sobie, że lepiej jest pokazywać rzeczy ładne, bo brzydkie powodują odrazę. Wiem, że estetyka się wykoleja (patrz: Edyta Górniak, Ibiszowa, Racewicz), ale mimo wszystko jest lepsza niż baba z wąsem...
4 4
odpowiedź