'Gwarancja jakości na 100 lat'

1 sierpnia rusza kampania reklamowa Armatury Kraków S.A. prowadzona przez Max Arpp - Agencję Marketingu Zintegrowanego.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jej celem jest odmłodzenie wizerunku marki Armatura. Media wykorzystane w kampanii to prasa, radio, outdoor i Internet. Kampania potrwa do końca roku.              

Okazją do przeprowadzenia kampanii jest wprowadzenie pięciu nowych linii baterii Armatury Kraków i uruchomienie nowych technologii produkcji. Przekaz materiałów reklamowych jest prosty: najwyższa jakość i wieloletnia gwarancja. Grupą celu do której jest skierowany są osoby w wieku od 25 do 45 lat o średnich dochodach.

Spośród 14 agencji, które startowały do przetargu na zaplanowanie i realizację kampanii wybraliśmy Max Arpp - agencję marketingu zintegrowanego, która zaproponowała rozwiązania najbardziej odpowiadające naszym oczekiwaniom. - mówi Dawid Niedojadło, kierownik marketingu Armatura Kraków S.A. - Przekonała nas także zasada, jaka przyświeca ich działaniom - Marketing dla sprzedaży!

Kampania reklamowa realizowana jest w prasie branżowej, na outdoorze w Internecie oraz radiu. Wiodącym medium jest outdoor. Dla branży związanej z budownictwem najlepszym okresem na kampanię  reklamową są miesiące letnie; osoby zdecydowane na remont czy budowę domu właśnie wtedy dokonują zakupów. Wtedy też odbiór mediów outdoorowych jest najlepszy w roku.

W kampanii outdoorowej liczy się - prócz samej treści przekazu (100 lat gwarancji - Jakość na zawsze) zwrócenie uwagi klienta. - mówi Anna Kotowska, New Business Director Max Arpp Sp. z o.o. - Do tego posłużyły nam elementy wystające poza billboard. Górna część baterii widoczna na layoucie, stanowi nadstawkę do plakatu, która ma zwrócić uwagę odbiorców. Prócz tego wykorzystaliśmy duże formaty billboardów. Jesteśmy przekonani, że zamierzony efekt zostanie osiągnięty.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem