Gwiazdor „Przyjaciół” w kampanii społecznej #ThatsHarrasment przeciwko molestowaniu seksualnemu

Gwiazdor sitcomu „Przyjaciele” David Schwimmer wystąpił w jednym ze spotów pokazujących przykłady molestowania seksualnego kobiet w miejscach pracy. Stanowią elementy kampanii społecznej #ThatsHarrasment. Aktor jest również ich producentem.

Udostępnij artykuł:

Trzy krótkie filmy - „Szef” „Polityk” oraz „Współpracownik” tworzą serię obrazującą przykłady sytuacji, w których można mówić o molestowaniu seksualnym kobiety. Każda scenka kończy się planszą z numerem telefonu i adresem strony, pod którymi poszkodowane mogą uzyskać pomoc.

Filmy są elementem wspólnej kampanii społecznej amerykańskich organizacji pozarządowych - The Ad Council, the Rape, Abuse & Incest National Network (RAINN) oraz the National Women’s Law Center (NWLC).

Scenariusze wszystkich spotów oparte są na prawdziwych zdarzeniach. Dla podkreślenia realizmu zdjęcia zostały nakręcone z „ukrytej kamery”. Pierwotnie filmy zostały opublikowane w zeszłym roku w dłuższych wersjach. Obecnie wybrane z nich skrócono do 30 sekund. Oprócz Davida Schwimmera wystąpili w nich inni amerykańscy aktorzy - Zazie Beetz, Emmy Rossum, Harry Lennix, Grace Gummer i Joseph Sikora.

Spoty emitowane są m.in. na Amazon Primie, CBS, CW, Fox Networks, Freeform, Hulu, Showtime i Starz. Plakaty kampanii pojawiły się na nowojorskich taksówkach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska