SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gwiazdy Radia ZET „biją się o słuchaczy” (wideo)

Ruszyła najnowsza kampania reklamowa Radia ZET „Bijemy się o słuchaczy”, w której wystąpili prezenterzy rozgłośni. Prowadzący poranne i popołudniowe programy rywalizują o to, która z ekip zrobi więcej dla słuchaczy.

W kampanii pojawiają się gospodarze programów: porannego „Dzień Dobry Bardzo” (Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat) oraz popołudniowego „Uważam ZET”  (Michał Korościel i Damian Michałowski). W spotach zobaczyć można m.in. jak Starybrat doi krowę,  Sońta je Starybratowi z ręki, Michałowski staje się specem od męskiego masażu, a Korościel „kradnie” słuchaczce ogórka.

 

W reklamie wykorzystano piosenki Sylwii Grzeszczak „Księżniczka”, Margaret „Wasted” oraz Mroza „Jak nie my to kto”.

- Nasze filmy pokazują jacy jesteśmy i co jest dla nas ważne. Zetka chce być blisko swoich słuchaczy, poprawia im humory, daje zabawę - mówi Rafał Olejniczak, szef  Radia ZET.

Kampania obejmie telewizyjne stacje ogólnopolskie (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) i tematyczne, a także wybrane portale internetowe i prasę.

 

Integralną częścią akcji jest też antenowa zabawa „Bijemy się o słuchaczy”. Drużyny prowadzących rywalizują ze sobą o głosy fanów. Co tydzień będą mierzyć się w jednej ze zwariowanych konkurencji wymyślanych przez samych słuchaczy, którzy swoje propozycje mogą wysyłać przez internetowy formularz. Wyniki pojedynków oraz relacje z nich będą dostępne na stronie radiozet.pl.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotował zespół Radia ZET, media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Z danych Radio Track wynika, że w I kwartale br. udział Radia ZET w rynku wyniósł 15,7 proc. (więcej na ten temat).

 

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy Radia ZET „biją się o słuchaczy” (wideo)

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ekspert
Głupi pomysł i beznadziejna kampania
odpowiedź
User
Przemek
Pomysł sam w sobie dość ciekawy, ale same spoty jakoś niespecjalnie przypadły mi do gustu.
Co do programu Uważam Zet to wydaje mi się, że prezenterom ciężko jest codziennie wymyślać ciekawe tematy i staje się on coraz mniej zabawny, chociaż jak przypomnę sobie początki programu to zapowiadało się naprawdę bardzo dobrze. Może nowa kampania rozrusza popołudniowe pasmo Zetki.
odpowiedź
User
zen
Najlepsze jest RMF i wielką kumulacją i dlatego go słucham
odpowiedź