SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gwiazdy w kampanii reklamowej Trójki

Pink, Alicia Keys, Kasia Nosowska i Marcin Rozynek to gwiazdy występujące w najnowszej kampanii reklamowej radiowej Trójki.

Kampania pod hasłem 'Trójka - najbliżej muzyki' ruszyła w długi weekend i potrwa do końca czerwca.

Kreację przygotowała firma Martis, a planowaniem i zakupem mediów zajęło się Biuro Promocji PR S.A. Kampania jest skierowana do grupy odbiorców pomiędzy 20 a 40 rokiem życia, wykształconych i prowadzących aktywny tryb życia , ceniących dobrą muzykę.

 „Trójka - najbliżej muzyki” to nie tylko nowy liner stacji. To cały projekt antenowy, którego wprowadzenie wspiera kampania. W zakres projektu wchodzą także: nowa audycja muzyczna Agnieszki Szydłowskiej, konkurs dla słuchaczy oraz płyta z piętnastoma hitami granymi przez Trójkę. Nie mogło na niej zabraknąć utworów, które można usłyszeć w spotach reklamowych Trójki.

Celem kampanii jest wyraźne zaznaczenie wizerunku Trójki jako stacji wyróżniającej się na polskim rynku radiowym oryginalną ofertą muzyczną. Od przeszło roku ponad 50% piosenek granych w każdej godzinie to nowości. Teraz stacja dodaje nowy charakterystyczny element – codzienną muzyczną trójkową premierę - podano w komunikacie prasowym.

Reklamy Trójki pojawią się w telewizji (TVN, POLSAT, TVP1) w prasie ( Gazeta Wyborcza, Super Express, Rzeczpospolita, Polityka, Przekrój, VIVA!, Pani, Twój Styl, Tele Tydzień, Claudia) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (backlighty firmy AMS w 8 największych miastach – 65 tablic rotowanych co 2 tygodnie).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Gwiazdy w kampanii reklamowej Trójki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl