H+K Strategies wypromuje Netto

Agencja Hill+Knowlton Strategies podpisała kontrakt z Netto Polska - siecią sklepów spożywczych wywodzącą się z Danii.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
H+K Strategies wypromuje Netto

Zadaniem agencji będzie opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla sieci sklepów Netto w Polsce.

Agencja będzie również odpowiedzialna za relacje z mediami oraz bieżące doradztwo dotyczące komunikacji w mediach społecznościowych.

 Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Za realizację projektu po stronie H+K Strategies odpowiadają: Maciej Szaroleta, Beata Sadowska oraz Jakub Kiraga.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe