H&M otwiera pierwszy wirtualny sklep w metaverse

Szwedzka sieć odzieżowych sklepów H&M otworzyła swój pierwszy wirtualny sklep w metaverse. Kupione tam ubrania można nosić jedynie w cyfrowym świecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
H&M otwiera pierwszy wirtualny sklep w metaverse

Zlokalizowany w CEEK City wirtualny sklep H&M pozwala klientom wędrować po sklepie i kupować ubrania - tak jak w normalnym świecie. Jednak te ubrania można kupić tylko za walutę CEEK i można je wypróbować tylko w cyfrowym świecie. Dodatkowo ubrania te można również kupić w sklepie stacjonarnym.

CEEK udostępnił wiadomość o uruchomieniu sklepu H&M na swoim oficjalnym koncie na Twitterze , wraz z klipem pokazującym, jak wygląda sklep.

Dzięki temu H&M stał się pierwszym sklepem z odzieżą Metaverse.

CEEK city to wirtualna adaptacja rzeczywistego świata, który do tej pory kojarzył się tylko z grami. Jednak dzięki pierwszemu wirtualnemu sklepowi odzieżowemu we współpracy z H&M, CEEK VR wkracza do nowych stref. Jest to platforma, na której artyści, twórcy treści cyfrowych i sportowcy mogą kontaktować się ze swoimi fanami. Kilku artystów, w tym Lady Gaga, Ringo Starr i Demi Lovato, występowało wirtualnie w tym metawersie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych