Kampania Intermag autorstwa H2O emitowana na 12 rynkach

Agencja H2O po realizacji serii trzech poprzednich spotów w technologii 3D dla produktów Tytanit, Optysil, Vanadoo, przygotowała kolejny projekt dla właściciela marek, firmy Intermag. Najnowszy film jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kampania Intermag autorstwa H2O emitowana na 12 rynkach

Za projekt całościowo jest odpowiedzialna agencja H2O – od strategii marki, przez koncept kreatywny, scenariusz po kompleksową realizację w języku polskim oraz w kilkunastu wersjach językowych.

Tym razem spot dedykowany jest produktowi Amino Ultra. Zadaniem agencji było przede wszystkim podkreślenie kluczowej cechy produktu (szybkości) i uwiarygodnienie jego skuteczności w grupie docelowej (rolnicy) poprzez przedstawienie jego przewagi technologicznej nad standardowymi produktami z tej kategorii.

- Naszym celem było zaprezentowanie unikalnych cech oraz skuteczności działania produktu w sprawdzonej atrakcyjnej formie, jednocześnie dodając coś świeżego. Dlatego ponownie zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją H2O Creative, która stanęła na wysokości zadania, dowożąc kompletny merytorycznie i zachwycający wizualnie spot przystępny dla odbiorców. Z całą pewnością, dzięki agencji udało nam się stworzyć kampanię, która przyciąga uwagę i skutecznie przekonuje do naszych produktów - mówi Piotr Mańdok z Intermag.

Kampania jest emitowana w kanałach digital w 12 krajach, została zaplanowana na dwa miesiące.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe