Kampania Intermag autorstwa H2O emitowana na 12 rynkach

Agencja H2O po realizacji serii trzech poprzednich spotów w technologii 3D dla produktów Tytanit, Optysil, Vanadoo, przygotowała kolejny projekt dla właściciela marek, firmy Intermag. Najnowszy film jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kampania Intermag autorstwa H2O emitowana na 12 rynkach

Za projekt całościowo jest odpowiedzialna agencja H2O – od strategii marki, przez koncept kreatywny, scenariusz po kompleksową realizację w języku polskim oraz w kilkunastu wersjach językowych.

Tym razem spot dedykowany jest produktowi Amino Ultra. Zadaniem agencji było przede wszystkim podkreślenie kluczowej cechy produktu (szybkości) i uwiarygodnienie jego skuteczności w grupie docelowej (rolnicy) poprzez przedstawienie jego przewagi technologicznej nad standardowymi produktami z tej kategorii.

- Naszym celem było zaprezentowanie unikalnych cech oraz skuteczności działania produktu w sprawdzonej atrakcyjnej formie, jednocześnie dodając coś świeżego. Dlatego ponownie zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją H2O Creative, która stanęła na wysokości zadania, dowożąc kompletny merytorycznie i zachwycający wizualnie spot przystępny dla odbiorców. Z całą pewnością, dzięki agencji udało nam się stworzyć kampanię, która przyciąga uwagę i skutecznie przekonuje do naszych produktów - mówi Piotr Mańdok z Intermag.

Kampania jest emitowana w kanałach digital w 12 krajach, została zaplanowana na dwa miesiące.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"