SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Halama jako Pan Józek reklamuje Müller Mix (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa jogurtów Müller Mix, w której Grzegorz Halama wciela się w rolę Pana Józka. Akcję na zlecenie Müller Dairy Polska przygotowały firmy BBDO i MEC.

W kampanii jogurtów Müller Mix Grzegorz Halama występuje jako Pan Józek – postać specyficznego hodowcy drobiu, którą odgrywa on od lat w swoich programach kabaretowych. Reklama w żartobliwy sposób pokazuje, że Müller Mix zawiera kawałki owoców, które można w dowolny sposób mieszać z samym jogurtem. Taki przekaz ma jednocześnie ocieplić wizerunek tej marki oraz nadać jej bardziej lokalny charakter.

Nowy spot to pierwsza reklama w ramach serii, która ma tworzyć nową platformę marketingową produktów Müller. Poprzednio były one reklamowane w kampaniach pod hasłem „Smak płynie z mleka” opartych na wizerunku animowanej krówki (zobacz jeden z tych spotów).



Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 10 maja, obejmując telewizję (m.in.: TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, TVN24, TVN Style, Polsat, TV4, Discovery World) oraz internet (m.in. YouTube i Wirtualna Polska). Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja BBDO Warszawa wspólnie z Mark/BBDO (Praga), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Halama jako Pan Józek reklamuje Müller Mix (wideo)

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
To jest rozpaczliwy paw.
odpowiedź
User
komet
zgadzam się z Bruce'm. Oszczędzę komentarza bo nad takim pawiem strach się schylać.
odpowiedź
User
shadow
Straszność nad strasznościami...
odpowiedź