SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HalfPrice pierwszy raz reklamuje się w telewizji. Twarzą Julia Kamińska

Marka HalfPrice ruszyła z ogólnopolską, świąteczną kampanią, kórej twarzą została aktorka Julia Kamińska. Po raz pierwszy reklama marki pojawi się także w telewizji. Za strategię i planowanie kampanii oraz za zakup mediów w TV, VOD oraz kinie odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One). Działania w zakresie online, radio, prasa, OOH oraz DOOH realizowane są przez HalfPrice.

Główna bohaterka kampanii i spotu reklamowego, w której rolę wciela się Julia Kamińska, zaprasza na świąteczną ucztę, podczas której nie może zabraknąć obdarowywania bliskich prezentami. 

Kampania obejmuje media offline: kino (on-screen i off-screen), outdoor w ośmiu głównych aglomeracjach (citylighty, reklam na komunikacji miejskiej, mural w Gdańsku oraz plakaty w SKM w Trójmieście), ekrany digital w kolejach regionalnych w całej Polsce oraz w warszawskich tramwajach, prasę, radio oraz działania w mediach online z wykorzystaniem formatów wideo m.in. na YouTube oraz na portalach internetowych. 

Realizowana jest także kampania wspierająca traffic i brand awarness w Google oraz na platformach Meta. W zakresie świątecznych aktywacji są również działania influencer marketingowe, wspierające user generated content oraz współpraca z planerem połączeń miejskich Jakdojadę. 

Po raz pierwszy reklama HalfPrice trafiła też do telewizji. Budującą świadomość sieci sklepów i oferty kampanię telewizyjną będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Spoty dostępne są w wersji 30 -sek. i 15 -sek.

 

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów w telewizji, VOD oraz w kinie odpowiada agencja Value Media. W zakresie strategii i zakupu mediów online, radio, OOH oraz ekranów digital działania zrealizowane są in-house przez klienta. Kampania świąteczna HalfPrice potrwa do końca grudnia. 

Dołącz do dyskusji: HalfPrice pierwszy raz reklamuje się w telewizji. Twarzą Julia Kamińska

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luk
Kompletnie nie wiadomo o coc chodzi w tej reklamie a pani ani śmieszna ani względna.
6 0
odpowiedź
User
Julka
ale czerstwiak
5 0
odpowiedź