HalfPrice pierwszy raz reklamuje się w telewizji. Twarzą Julia Kamińska

Marka HalfPrice ruszyła z ogólnopolską, świąteczną kampanią, kórej twarzą została aktorka Julia Kamińska. Po raz pierwszy reklama marki pojawi się także w telewizji. Za strategię i planowanie kampanii oraz za zakup mediów w TV, VOD oraz kinie odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One). Działania w zakresie online, radio, prasa, OOH oraz DOOH realizowane są przez HalfPrice.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
HalfPrice pierwszy raz reklamuje się w telewizji. Twarzą Julia Kamińska

Główna bohaterka kampanii i spotu reklamowego, w której rolę wciela się Julia Kamińska, zaprasza na świąteczną ucztę, podczas której nie może zabraknąć obdarowywania bliskich prezentami. 

Kampania obejmuje media offline: kino (on-screen i off-screen), outdoor w ośmiu głównych aglomeracjach (citylighty, reklam na komunikacji miejskiej, mural w Gdańsku oraz plakaty w SKM w Trójmieście), ekrany digital w kolejach regionalnych w całej Polsce oraz w warszawskich tramwajach, prasę, radio oraz działania w mediach online z wykorzystaniem formatów wideo m.in. na YouTube oraz na portalach internetowych. 

Realizowana jest także kampania wspierająca traffic i brand awarness w Google oraz na platformach Meta. W zakresie świątecznych aktywacji są również działania influencer marketingowe, wspierające user generated content oraz współpraca z planerem połączeń miejskich Jakdojadę. 

Po raz pierwszy reklama HalfPrice trafiła też do telewizji. Budującą świadomość sieci sklepów i oferty kampanię telewizyjną będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Spoty dostępne są w wersji 30 -sek. i 15 -sek.

 

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów w telewizji, VOD oraz w kinie odpowiada agencja Value Media. W zakresie strategii i zakupu mediów online, radio, OOH oraz ekranów digital działania zrealizowane są in-house przez klienta. Kampania świąteczna HalfPrice potrwa do końca grudnia. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa