Hand Made promuje loterię marki Rodowita

Agencja reklamowa Hand Made wspiera organizację najnowszej loterii marki Rodowita, odpowiadając za przygotowanie pełnej oprawy wizualnej.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Hand Made promuje loterię marki Rodowita
fot. materiały prasowe

Rodowita zachęca konsumentów do odkrywania nowych miejsc. W najnowszej loterii „Podróż z Rodowitą” do wygrania jest 15 000 złotych na wymarzoną wyprawę.

Hand Made od 3 lat pełni rolę wiodącej agencji marki Rodowita w BTL i digitalu. Zakres współpracy obejmuje realizację strategii komunikacji, produkcję materiałów graficznych, tworzenie treści, moderację kanałów SoMe oraz przygotowanie koncepcji cyklicznych aktywacji. Agencja wspiera markę również w obszarze strategiczno-kreatywnym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska