Hand Made wygrała przetarg na kampanię Espumisanu

Hand Made wygrała przetarg na realizację komunikacji telewizyjnej dla produktu na wzdęcia marki Berlin-Chemie, Espumisan.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hand Made wygrała przetarg na kampanię Espumisanu

Hand Made odpowiada za kampanię telewizyjną produktu Espumisan. W ramach współpracy agencja opracowała scenariusz dla spotu reklamowego oraz key visual.

Spot, w którym postawiono na czytelną metaforę i dynamiczny montaż, pozwolił uzyskać jasny przekaz dotyczący efektywności jego działania.  Scenariusz pokazuje emocje bohaterek związane ze dyskomfortem spowodowanym wzdęciami, ale i zwraca uwagę na przyczynę tych emocji. Służy do tego sprytny zabieg typograficzny - symbolem fizycznych objawów wzdęć jest powiększająca się litera “O” w napisach na ekranie.

To nie pierwszy projekt realizowany dla koncernu Berlin-Chemie. Hand Made odpowiadała za koncept kreatywny i nadzór nad realizacją reklamy telewizyjnej dla leku Prostamol UNO.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]