Hanna Waśko i Michał Olbrychowski nowymi wiceprezesami ZFPR

Walne zgromadzenie członków ZFPR wybrało dwóch nowych wiceprezesów zarządu – Hannę Waśko z Big Picture oraz Michała Olbrychowskiego z Cohn&Wolfe. Powołano także nową radę związku, na czele której ponownie stanął Przemysław Mitraszewski (managing partner Lighthouse).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowych wiceprezesów wybrano 13 lutego w tajnym głosowaniu, w wyborach uzupełniających do zarządu. W październiku ubiegłego roku bowiem z funkcji zrezygnowała Karolina Borkowska-Bylicka, wiceprezes zarządu agencji Public Dialog.

Nowi wiceprezesi Związku Firm Public Relations to Hanna Waśko (CEO Big Picture) oraz Michał Olbrychowski (szef Cohn&Wolfe).

Waśko będzie odpowiedzialna za zaangażowanie ekspertów komunikacji w projekty pro bono, a Olbrychowski m.in. za obszar edukacji.  

Pozostały skład zarządu pozostał bez zmian. Prezesem zarządu jest Grzegorz Szczepański (CEO H+K Strategies), wiceprezesi to Agnieszka Bacińska (Walk PR) i Sebastian Stępak (MSLGROUP). Za finanse w roli skarbnika odpowiada Przemysław Włoszycki (Lighthouse Consultants).

Rada Związku ZFPR

Na walnym zgromadzeniu powołało również skład rady związku na lata 2019-2021.

Na kolejną kadencję przewodniczącego wybrano Przemysława Mitraszewskiego, managing partnera Lighthouse Consultants. Funkcję zastępcy przewodniczącego objął Tomasz Alberski, prezes zarządu Komunikacja Plus, a sekretarzem został Adam Jarosz, prezes zarządu Be Communications.

W skład rady wchodzą również Alicja Wysocka–Świtała, partner zarządzający Clue PR, Anna Watza, managing partner Planet Partners oraz Mariusz Pleban, właściciel i prezes Multi Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii