SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Harbingers content marketingowo dla Neonet

Sieć elektromarketów Neonet rozpoczyna współpracę z agencją  performance marketingu Harbingers. Zespół realizuje dla klienta aż 13 równocześnie prowadzonych projektów content marketingowych.

Article

Neonet i Harbingers rozpoczęły planowaną na dwa lata współpracę, której celem jest wyraźne zwiększenie sprzedaży z bezpłatnych wyników wyszukiwania Google (SEO) w sklepach neonet.pl i neo24.pl oraz rozwój performance content marketingu.

Agencja ma za zadanie rozbudowane działania SEO przy współpracy z partnerem IT oraz 13 równocześnie prowadzonych projektów content marketingowych.

- Duża część wynagrodzenia agencji to tzw. “succes fee”, czyli wynagrodzenie powiązane ze wzrostem przychodów, wygenerowanych z SEO. W wyzwanie zaangażowanych jest ponad 80 doświadczonych specjalistów - z obszaru IT, SEO, Content Marketingu, redaktorów i edytorów, analityków, czy zakupowców - opisuje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Harbingers content marketingowo dla Neonet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl