Hard&Smart dla Muzeum Narodowego w Poznaniu

Agencja Hard&Smart przygotowała kampanię promującą zbioryMuzeum Narodowego w Poznaniu, która pod hasłem "Sztuka, Pamięć,Miejsce" potrwa do 31 stycznia.

op
op
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest przypomnienie poznaniakom i gościomodwiedzającym miasto (kampania pokrywa się częściowo z terminemKonferencji Klimatycznej) o istnieniu Muzeum Narodowe. Intencjądziałań promocyjnych jest zaproszenie do odwiedzania ekspozycjiwszystkich oddziałów Muzeum, których jest dziewięć.

W ramach kampanii, agencja opracowała graficznie: 24 stronicowyfolder o Muzeum (wszystkich oddziałach), wielkie formatyeksponowane na budynkach oddziałów Muzeum, plakaty, citylighty,bannery internetowe, slajdy promujące emitowane przed filmami wMultikinie oraz infotixy i stronę internetową.

Dystrybucja materiałów promocyjnych odbywa się poprzez: CentrumInformacji Turystycznej, poznańskie uczelnie oraz hotele. Patronatmedialny nad akcją objęli: Allegro.pl, AMS, Głos WielkopolskiPolska The Times, Radio Merkury, IKS, Rong Long Luck.

Hard&Smart przygotował tę kampanię w ramach partnerstwa zMuzeum Narodowym w Poznaniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?