SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Harder&Harder i Creative Media razem jako Creative Harder Group

Agencje Harder&Harder i Creative Media zakończyły proces połączenia w holding Creative Harder Group, który tworzy pięć spółek specjalizujących się w różnych segmentach komunikacji marketingowej.

Decyzja o fuzji Harder&Harder i Creative Media została podjęta jesienią ub.r. W wyniku połączenia powstał holding Creative Harder Group, na który składa się pięć firm: agencja eventowa Creative Media, agencja interaktywna Harder&Harder, dom produkcyjny Harder&Harder Video, dom mediowy CMBroker oraz agencja BTL-owa CMMarketing.

W ciągu br. zakończono integrację poszczególnych firm i zespołów. Obecnie pracuje w nich ogółem 30 osób. - Osiągnęliśmy element synergii. Dzięki takiej konfiguracji kompetencji, możliwe jest realizowanie dowolnych projektów bez względu na zakres czy skalę skomplikowania - przekonuje Artur Beck, CEO Creative Harder Group.

Najważniejsi klienci holdingu to Zbyszko (dla którego Creative Harder Group w br. zrealizowała kampanię wprowadzającą na rynek napój Roko), Union Investment, FM Bank, Browar Sulimar, Polski Lek, Agata Meble i Oceanic.

 

Dołącz do dyskusji: Harder&Harder i Creative Media razem jako Creative Harder Group

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
???
Przepraszam ale Pan Artur to baran. Jak mozna z dumą podać swiatu, że osiągnęło się "element synergii"????
Chyba EFEKT? Bo po co komu element
odpowiedź
User
Artur Beck
Czasami dziennikarze coś przekręcą, ale ciesze się że tak uważnie śledzi Pan informacje o naszej grupie i życzę spokojnych, rodzinnych świąt bez agresji :) jeżeli już to Bliźniak
odpowiedź
User
Mirosław Cichy
Artur, kocham Cię. Za kulturalną odpowiedź i za to, że jesteś tak piękny.
odpowiedź