Harder&Harder i Creative Media razem jako Creative Harder Group

Agencje Harder&Harder i Creative Media zakończyły proces połączenia w holding Creative Harder Group, który tworzy pięć spółek specjalizujących się w różnych segmentach komunikacji marketingowej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Decyzja o fuzji Harder&Harder i Creative Media została podjęta jesienią ub.r. W wyniku połączenia powstał holding Creative Harder Group, na który składa się pięć firm: agencja eventowa Creative Media, agencja interaktywna Harder&Harder, dom produkcyjny Harder&Harder Video, dom mediowy CMBroker oraz agencja BTL-owa CMMarketing.

W ciągu br. zakończono integrację poszczególnych firm i zespołów. Obecnie pracuje w nich ogółem 30 osób. - Osiągnęliśmy element synergii. Dzięki takiej konfiguracji kompetencji, możliwe jest realizowanie dowolnych projektów bez względu na zakres czy skalę skomplikowania - przekonuje Artur Beck, CEO Creative Harder Group.

Najważniejsi klienci holdingu to Zbyszko (dla którego Creative Harder Group w br. zrealizowała kampanię wprowadzającą na rynek napój Roko), Union Investment, FM Bank, Browar Sulimar, Polski Lek, Agata Meble i Oceanic.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"