Haribo po raz pierwszy w historii pokazuje spot wyprodukowany w całości w Polsce

Marka żelków Haribo rozpoczyna nową odsłonę kampanii telewizyjnej. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji do realizacji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Haribo po raz pierwszy w historii pokazuje spot wyprodukowany w całości w Polsce

Reklama wykorzystuje charakterystyczną dla Haribo platformę Kids Voices, a idea kreatywna opiera się na tym, że Misie Haribo budzą dziecięcą radość tak bardzo, że nawet dorośli zaczynają mówić dziecięcymi głosami.

Spot jest jednocześnie mocno osadzony w polskich realiach i wykorzystuje motyw szachów. Reklamę ma wyróżniać niepowtarzalna, autentyczna scenografia polskiego turnieju szachowego, a autorami scenariusza są dzieci. Dialog między zawodnikami powstał w wyniku warsztatów z dziećmi, które podczas zabawy opisały swoimi słowami charakterystyczne cechy Misiów Haribo.

- Jesteśmy przekonani, że lokalny charakter kampanii pozwoli nam na zbudowanie jeszcze większej świadomości marki Haribo. Wierzymy też, że konsumenci uśmiechną się, widząc nasz spot i pokochają naszych aktorów. Mamy nadzieję, że ta pierwsza, całkowicie polska reklama odniesie duży sukces – mówi Anna Stróżyńska, dyrektor marketingu Haribo Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/haribo-pierwszy-sklep-w-polsce-gdzie-oferta-factory-ursus-ceny,7169789172557441a ##

Nowa reklama będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych, docierając do szerokiego grona odbiorców marki. Spot zobaczyć będzie można także w kinach, na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Za koncept kreatywny odpowiada Brainbox, a za realizację dom produkcyjny Filmokracja.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej