SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Haribo zwycięzcą Best Brands 2004

Haribo najbardziej dynamiczną marką w Niemczech

Haribo - znany producent rozpuszczalnych gum owocowych i żelków zdobył pierwsze miejsce w niemieckim badaniu "BEST BRANDS 2004" w kategorii - Najbardziej Dynamiczna Marka. Badanie zostało przeprowadzone po raz pierwszy i wyłoniło ulubione marki Niemców.

Best Brands to ranking firm niemieckich realizowany przez Ośrodek Badania Rynku Gfk i magazyn WirtschaftsWoche przy współpracy Związku Marek z Wiesenbaden, agencji reklamowej ServicePlan oraz domu mediowego Seven One Media. W konkursie zwycięscy są wyłaniani w trzech kategoriach: Najlepsze Marka Produktowa, Najbardziej Dynamiczna Marka oraz Najlepsza Marka wśród firm. Haribo zdobyło tytuł Najbardziej Dynamicznej Marki i jest to duże wyróżnienie ze względu na fakt, iż zwycięzcy wybierani są na podstawie analizy dokonywanej przez specjalistów i oceny konsumentów. Badane są dotychczasowe osiągnięcia, takie jak wyniki sprzedaży, udział w rynku i konkurencyjność. Istotna jest również ocena konsumentów. Poproszono o opinię 2000 osób i na podstawie ich wypowiedzi oraz poprzez ocenę ich zaufania, i przywiązania do marki przeprowadzono prognozy rozwoju danych firm.

Haribo, jako ulubieniec wszystkich dzieci zostało docenione za najwyższe notowania wzrostu firmy i innowacyjność. Zdaniem organizatorów badania "dobra marka" łączy w sobie wysoką jakość i sympatyczny wizerunek produktu. W konkursie wyróżniono również takie marki jak: Adidas, Lego, Nokia, Schauma, Ritter Sport i Nivea. Kolorowe produkty Haribo przynoszą radość nie tylko dzieciom, ale również dorosłym. Dowodem tego jest fakt, iż sam Hans Riegel - współwłaściciel Haribo uważa się za swojego najlepszego klienta. Firma Haribo została założona 1920 roku w Bonn przez Hansa Riegla, ojca obecnego współwłaściciela. Dwa lata po powstaniu Haribo powstał pierwszy miś Haribo. Późniejsze dzieje firmy były mocno związane z sytuacją polityczną na świecie, jednak Złoty Miś odnosił coraz większy sukces. W 1961 roku Haribo rozpoczęło inwestycje zagraniczne. Obecnie firma produkuje swoje wyroby w osiemnastu fabrykach na terenie całej Europy. Haribo z dużym sukcesem eksportuje produkty do ponad 105 krajów na całym świecie.

W Polsce Haribo jest obecne od 1992 roku, początkowo reprezentowane przez importera, a od 2002 roku - pod swoją nazwą. Do najbardziej znanych marek firmy należą: HARIBO i MAOAM.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Haribo zwycięzcą Best Brands 2004

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl