Harley - Davidson promuje się hasłem "Bezgraniczna wolność"

Pod hasłem "Bezgraniczna wolność" ruszyła kampania reklamowa marki motoryzacyjnej Harley - Davidson. Komunikację przygotowała Grupa Mediacore.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Harley - Davidson promuje się hasłem "Bezgraniczna wolność"

Kampania komunikuje rabat, jaki przy zakupie nowego Sportstera z silnikiem 883 lub 1200 cm3 może otrzymać klient. Oferta ma charakter limitowany, co także podkreślane jest w komunikacji.

Działania promocyjne skupiają się w internecie.

Za komunikację promocyjną kampanii odpowiedzialna jest Grupa Mediacore. Za planowanie i zakup mediów odpowiada się dom mediowy Mediacore.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu