Havas Engage, dsk, Euvic Media z Eskadrą wygrały przetarg NASK

Agencje Havas Engage, dsk oraz konsorcjum agencji Euvic Media i Grupy Eskadra wygrały przetarg na kompleksową obsługę w zakresie kreacji i produkcji materiałów reklamowych Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Engage, dsk, Euvic Media z Eskadrą wygrały przetarg NASK

Z przetargu NASK odpadły agencje S4 i Tarraya. Do współpracy wybrano agencje Havas Engage, dsk i konsorcjum Euvic Media z Grupą Eskadra.

Agencje te będą pracować dla NASK przez dwa lata, na podstawie umów ramowych. Budżet zaplanowanych działań wynosi 5 mln zł.

Będą w tym okresie odpowiadać m.in. za kompleksową obsługę w zakresie kreacji i produkcji materiałów reklamowych, webinarów i stron internetowych oraz za współpracę z influencerami. 

W maju br. NASK rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową - do współpracy wybrał agencje Mastermind Media i Havas Media

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski