SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Havas Engage, dsk, Euvic Media z Eskadrą wygrały przetarg NASK

Agencje Havas Engage, dsk oraz konsorcjum agencji Euvic Media i Grupy Eskadra wygrały przetarg na kompleksową obsługę w zakresie kreacji i produkcji materiałów reklamowych Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego. 

Z przetargu NASK odpadły agencje S4 i Tarraya. Do współpracy wybrano agencje Havas Engage, dsk i konsorcjum Euvic Media z Grupą Eskadra.

Agencje te będą pracować dla NASK przez dwa lata, na podstawie umów ramowych. Budżet zaplanowanych działań wynosi 5 mln zł.

Będą w tym okresie odpowiadać m.in. za kompleksową obsługę w zakresie kreacji i produkcji materiałów reklamowych, webinarów i stron internetowych oraz za współpracę z influencerami. 

W maju br. NASK rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową - do współpracy wybrał agencje Mastermind Media i Havas Media

 

Dołącz do dyskusji: Havas Engage, dsk, Euvic Media z Eskadrą wygrały przetarg NASK

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Siodło
Patrząc bo bannerze z artykułu ten przetarg był potrzebny wszystkim! Gratuluje :)
odpowiedź