Havas Media obronił budżet Tatuum

Dom mediowy Havas Media w wyniku wygranego przetargu kontynuuje współpracę z marką odzieżową Tatuum.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Media obronił budżet Tatuum

Przetarg obejmował obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Agencja mediowa Havas Media obroniła budżet i będzie kontynuować współpracę z Tatuum w zakresie planowania, optymalizacji oraz zakupu kampanii we wszystkich mediach.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę. Nie podają też liczby i nazw pozostałych uczestników przeglądu.

Havas Media pracuje dla Tatuum od jesieni 2019 roku. Wcześniej firma nie korzystała ze wsparcia zewnętrznej agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS