SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Havas prezentuje nową globalną identyfikacją wizualną

Francuska grupa Havas kompleksowo zmienia identyfikację wizualną. To pierwsza tak duża zmiana od 20 lat.

Nowa identyfikacja ułatwi interesariuszom poruszanie się po wszystkich wyspecjalizowanych podmiotach należących do grupy i podkreśli ich wspólną przynależność w ramach Havas i koncernu Vivendi.

Havas łączy wszystkie swoje brandy pod jedną, nową, wspólną marką, "która podkreśla wyjątkowy charakter agencji zorientowanej na klienta i łączącej pod jednym dachem kreatywność, komunikację i rozrywkę".

Nowa identyfikacja jest nowocześniejsza i łatwiejsza w nawigacji, a także lepiej odzwierciedla charakter marki zgodny z pozycjonowaniem Make a meaningful difference to brands, business and people - uzasadnia firma.

– Havas jest wyjątkowy, ponieważ jesteśmy najbardziej zintegrowaną, znaczącą i zorientowaną na rozrywkę grupą w branży. Nasza nowa tożsamość to znacznie więcej niż modyfikacja logo. To wyróżnik, który daje nam przewagę konkurencyjną i podkreśla podstawowe wartości, a także pozwala na łatwiejsze korzystanie z oferowanych usług. Naszą markę traktujemy jako potężny kapitał biznesowy, który dzięki zintegrowanemu podejściu pozwala dostarczać klientom najbardziej efektywne i przekraczające oczekiwania strategie komunikacyjne – mówi Yannick Bolloré, CEO Havas.

Na górze: nowa identyfikacja wizualna Havas, na dole poprzednia wersja

Havas Creative Group oraz Havas Media Group z nowymi nazwami

Havas zatrudnia na świecie ponad 22 tys. osób w ponad 100 krajach. Identyfikacja została stworzona przez zespół Conran Design Group, wiodącą agencję brandingową Havas, a jej celem jest odzwierciedlenie zintegrowanego modelu, w jakim globalnie działa grupa.

Odświeżenie komunikacji wizualnej rozpoczęło się 13 czerwca 2023 r. w siedzibie głównej Havas w Paryżu, a także w kluczowych lokalizacjach Havas Villages na całym świecie. Aktualizacja obejmuje wszystkie fizyczne i cyfrowe marki Havas, w tym agencje z Polski.

W Havas Village Poland pod jednym dachem znajdują się dwie wyspecjalizowane grupy agencji – Havas Creative Network i Havas Media Network (wcześniej odpowiednio Havas Creative Group oraz Havas Media Group), które również przechodzą rebranding.

W skład Havas Creative Network wchodzą agencja reklamowa Havas Warsaw, agencja public relations Havas PR Warsaw oraz agencja świadcząca usługi z zakresu marketingu bezpośredniego i aktywacji konsumenckich – Havas Engage. Od 2018 roku polskim oddziałem Havas Creative Network zarządza Dorota Mazur i odpowiada ona za wszystkie spółki. 

Dołącz do dyskusji: Havas prezentuje nową globalną identyfikacją wizualną

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
baca
Nowa identyfikacja jest super, ale ten bełkot który ma być uzasadnieniem to jak zwykle pisał jakiś mundry-inaczej ... Np: " Nowa identyfikacja ... pozwala na łatwiejsze korzystanie z oferowanych usług." - well, well, well. Coś bardziej sensownego wymyslilbym pasąc owce i patrząc na Tatry.

odpowiedź
User
Prawda Was wyzwoli
Jak zwykle dorabianie dupie uszu. Zmiana identyfikacji nic nie pomoże jak jakość usług na tak niskim poziomie
odpowiedź