Headlines z Triadą

Agencja Headlines Brand & Corporate Communication rozpoczęła współpracę z największym biurem podróży w Polsce - TRIADA

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kontrakt przewiduje roczną obsługę z zakresu media relations i doradztwa komunikacyjnego.

Od stycznia 2005 roku Headlines Brand & Corporate Communication będzie wdrażać strategię komunikacyjną dla TRIADY. Działania skupiać się będą na komunikowaniu pozycji, osiągnięć finansowych i wizerunkowych oraz promowaniu oferty firmy - największego, a przy tym bazującego wyłącznie na polskim kapitale, biura podróży w Polsce. W ten sposób TRIADA rozpocznie stałą komunikację z dziennikarzami i będzie budować swoją obecność w mediach, dzięki prowadzeniu stałych relacji i dostarczaniu ważnych informacji.

TRIADA jako największe i najsilniejsze biuro podróży w Polsce będzie także informować o sytuacji i najważniejszych wydarzeniach na polskim rynku turystycznym.

Wszystkich dziennikarzy zainteresowanych otrzymywaniem informacji dotyczących TRIADY lub polskiego rynku turystycznego zachęcamy do kontaktu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek