SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Heads Advertising zmienia identyfikację wizualną

Krakowska agencja reklamowa Heads Advertising przeprowadziła gruntowną zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. Modyfikacji uległ logotyp, powstała również nowa strona internetowa firmy.

Article

- Postanowiliśmy zmienić styl komunikacji, bo zmienia się rynek - uprościliśmy więc  znak graficzny i stosowane fonty, by były bardziej czytelne na wszystkich platformach także digitalowych. Charakterystyczną cechą nowego logotypu jest jego elastyczność, dzięki której trzon nazwy agencji może być łatwo zestawiany z nazwami oferowanych przez nas usług - mówi Mieczysław Bielawski dyrektor kreatywny i współwłaściciel spółek, do których należy marka Heads Advertising.

 


Agencja Heads Advertising powstała w 2006 roku w ramach spółki ART FM funkcjonującej w strukturach RMF FM. Obecnie stanowi niezależną agencję reklamową, której zakres działań obejmuje: opracowywanie komunikacji marketingowych ATL/Online, działania BTL oraz brand design. W strukturach agencji funkcjonują komórki odpowiedzialne m.in za produkcję stron internetowych, obsługę marek w mediach społecznościowych oraz dział produkcji odpowiedzialny za realizację spotów.

Ostatnie realizacje w portfolio Heads Advertising to m.in: kampanie na terenie Polski, Węgier, Słowacji i Czech dla marki Lexus, działania ATL/BTL oraz rebranding całego portfolio produktów  marki Serenada, a ponadto wspomniane kampanie DrWiitt oraz Junior Angin, Dafi, Quixx Grip protect, Amol, Bakoma i sieci Abra oraz działania digital dla międzynarodowej sieci outletów modowych Factory/The Style Outlets.

W dotychczasowym portfolio agencji można m.in. znaleźć projekty dla takich klientów jak: Enea, Idea Bank, Getin Noble Bank, Hasco-Lek, Amplico AIG Life, Sony, Statoil, Polpharma, Eurolot, Centralwings,, Ustronianka, Prymat czy Provident.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Heads Advertising zmienia identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl