SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

HealthThink wypromuje NZOZ Medicall

Agencja HealthThink Public Relations rozpoczyna współpracę z NZOZ Medicall.

Agencja zajmie się prowadzeniem działań wizerunkowych w mediach lokalnych i ogólnopolskich.

HealthThink będzie także prowadzić działania media relations oraz copywritingu, powstanie również biuletyn edukacyjny skierowany do pacjentów placówki.

Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiada Emilia Kowalczyk wraz z zespołem.

Umowa została podpisana do sierpnia 2014 roku.

Dołącz do dyskusji: HealthThink wypromuje NZOZ Medicall

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl