SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Heart&Brain będzie obsługiwać DexaPico

Agencja reklamowa Heart&Brain wygrała przetarg na obsługę marki syropu przeciwkaszlowego dla dzieci DexaPico (Herbapol Lublin), wynika z nieoficjalnych informacji.

Article

Do zadań Heart&Brain będzie należało strategiczno-kreatywna obsługa DexaPico.

Ostatnie działania reklamowe dla tego brandu przeprowadzono jesienią 2015 roku. Kampanię telewizyjną przygotowywały wtedy Opus B (kreacja), Dynamo (produkcja) i Mediacom Warszawa (zakup i planowanie mediów).

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Heart&Brain będzie obsługiwać DexaPico

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl