Heart&Brain wprowadzi na rynek nową markę wódki premium z portfolio CEDC

Agencja reklamowa Heart&Brain wygrała przetarg na launch nowej marki wódki z segmentu premium z portfolio CEDC. Pokonała m.in. Syzygy oraz BBDO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Proces przetargowy trwał od sierpnia 2017 roku. Wyłoniona w jego wyniku agencja Heart&Brain będzie odpowiedzialna za przygotowanie treści promocyjnych, które będą funkcjonowały w miejscu sprzedaży alkoholu oraz w mediach cyfrowych. Prace zespołu nadzorować będzie Tomasz Zawistowski. Start komunikacji zaplanowano na pierwszy kwartał tego roku.

Nowa marka (której nazwy jeszcze nie ujawniono) jest trzecią z portfela CEDC, jaką będzie obsługiwała Heart&Brain, obok Żubrówki Białej oraz Żubrówki Bison Grass.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wodka-zubrowka-czarna-od-cedc-z-nowymi-opakowaniami-haslem-i-reklamami ##

W swoim portfelu CEDC ma zarówno alkohole mocne (m.in. wódki Żubrówka, Soplica, Bols, whisky Grant’s, brandy Metaxa) jak i słabe (wina Carlo Rossi, Grancia Prosecco).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?