SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heineken Open'er Festival: Musisz tam być

W maju br. rozpoczęły się działania promocyjne Heineken Open'erFestival, który w lipcu odbędzie się w Trójmieście.

Pierwszy etap to całomiesięczna, eventowa kampania nabankomatach w 10 głównych miastach (pod hasłem: "Musisz tambyć").

bankomat

W czerwcu ruszy kampania outdoorowa, która swoim zasięgiemobejmie 10 największych polskich miast.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Grey Worldwide a mediazaplanował dom mediowy Media Concept.

Dołącz do dyskusji: Heineken Open'er Festival: Musisz tam być

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl