SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Heineken, Oreo, Toyota, Google+, Samsung, Dove - „złote” kampanie PR-owe z Cannes Lions 2013 (wideo)

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji wszystkich kampanii, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Public Relations w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Google+, Heineken, Oreo, Dove, Toyota i Samsung.

Article

Dumb ways to die

Agencja: McCann Melbourne
Klient: metro w Melbourne
Produkt: bezpieczeństwo w metrze

Nagroda: Grand Prix oraz Złote Lwy w podkategorii Best Use of Social Media

Kampania „Dumb ways to die” zdobyła jeszcze 4 Grand Prix (m.in. w kategorii Titanium & Integrated Lions) oraz kilkanaście Złotych, Srebrnych i Brązowych Lwów (więcej na ten temat)

>>> Pampers, Samsung, Axe, Dove, WWF, Toyota - najmocniej aktywujące kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)


Mój materacowy bank

Agencja: VCCP Madrid
Klient: Des’s
Produkt: producent materaców

>>> Old Spice, "Prometeusz", IBM, Dove, Volkswagen, Hot Wheels - "złoty" branded content z Cannes Lions 2013 (wideo)


Oreo Daily Twist

Agencja: Draft FCB New York
Klient: Mondelez International
Produkt: Oreo

>>> Oreo, Toshiba, Nike, McDonald's, Adidas, Dove - "złote" e-kampanie z Cannes Lions 2013 (wideo)


Toyota Tundra - projekt Statek Kosmiczny

Agencja: Saatchi & Saatchi Los Angeles
Klient: Toyota
Produkt: Toyota Tundra

Podwójne Złote Lwy - w podkategoriach Automotive and Transport oraz Best Integrated Campaign Led by PR

>>> Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions 2013)


Metropole - tweetfonia

Agencja: Havas Worldwide Amsterdam
Klient: Metropole Orkest
Produkt: Metropole Orkest

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Heineken, Oreo, Toyota, Google+, Samsung, Dove - „złote” kampanie PR-owe z Cannes Lions 2013 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl